
خبر جدیدی نیست، این دو روز سر کار سرم شلوغ بود، چند روز مرخصی بودم باید کارارو جلو بندازم. دیشب رفتم باشگاه خیلی خوب بود، ورزش که می کنم حسابی سر حال میام. به خودم گفتم که یه روز میرم باشگاه و یه روز هم آموزش ترید ببینم اما امروز رسیدم خونه توی تختم دراز کشیدم و خوابیدم تقریبا دو ساعتی.نمی دونم نارضایتی که از خودم دارم دقیقا از چی هستش من 90 درصد مواقع از خودم ناراضیم و حس خوبی ندارم. الان حداقل یه بخشی از این نارضایتی واقعی هستش و اونم بخاطر شرایط مالی که دارم هستش، پول خیلی زیادی توی بازار ارز...
ادامه مطلب
چند وقتیه خودمو فرس کردم که بشینم کارای دانشگاهمو انجام بدم. چند روزی میشه که برنامه خاصی نداشتم و به این فکر می کردم که کی کارامو انجام بدم ولی حوصله و انرژیشو نداشتم و هنوز میشه گفت شروع نکردم و کار خاصی واسش انجام ندادم. الانم کم کم به مرور دارم کلافه میشم. واقعیتش نمی تونم خودمو تجزیه و تحلیل کن...
ادامه مطلب